maanantai 30. kesäkuuta 2014

Meillä on oikea terassi


Minä olen pitkään halunnut meille uusittua terassia vanhan ja erittäin epäkäytännöllisen betonilaattaisen yökötyksen tilalle... Vihdoin mieheni lämpeni ajatukselle ja lopputuloksen näet näissä kuvissa ;) Tietenkään minulla ei ole kuvia siitä vanhasta, mutta uskokaa pois ero on hurja :D

Olen kauan ihaillut blogeissa vilahtelevia trukkilavapöytiä, yritin ehdottaa miehelleni jo sellaista olohuoneeseen, mutta vastaus oli ihan ehdoton ei :D Nyt trukkilavapöytä sijaitsee terassillamme ja olemme (jopa mieheni) siihen erittäin tyytyväisiä.


Terassi on minun mielestä ihan täydellinen. Mieheni rakensi valokatteesta katon, että voimme huoletta jättää sohvatyynyt paikoilleen, vaikka vettä ripsisikin. Ainakin vielä takana näkyvät valkoiset verhot ovat suojanneet sadepisaroilta vaikka olisi vähäsen tuullutkin.


Tämä kuva on otettu jo hieman aikaisemmin, ennen kuin saimme hankittua trukkilavojen päälle sopivan kokoisen lasin. Minusta nuo betoniset kynttilänjalat ovat vain niin ihania, että oli ihan pakko laittaa niistä vielä lähikuva :)

Lämpimimpiä säitä odotellessa :D







6 kommenttia:

  1. Huippu ihana ja ihan varmasti nautittavaa istuskella siellä.Juuri noita trukkilavoja laittavat niin sisälle kuin terassille nykyään.

    VastaaPoista
  2. Jestas sentään kuinka ihana! Trukkilavapöytä on ihan mahtava ja hennon vaaleanpunaiset kynttilät kaiken rouheuden keskellä nappivalinta! Mukavaa heinäkuun alkua :)

    VastaaPoista
  3. Olen aivan sanaton ihastuksesta, vautsi!
    Toivottavasti lämpene, että pääsette tuosta nauttimaan.
    Mukavaa kuunvaihdetta sinne!

    VastaaPoista
  4. Ihanan näköistä.. kukahan miulle rakentaisi..

    VastaaPoista
  5. Tosi kaunista ja kaikki sopii tosi hyvin yhteen!

    VastaaPoista
  6. No nyt! Voin kyllä todistaa, ettei samaksi uskoisi :) Upea, voisin vohkia :p

    VastaaPoista